Pejsek

pejsek

Do pejska chodí kamarádi od tří do sedmi let.
V tomto školním roce je ve třídě zapsáno celkem 23 dětí.

O Vaše děti ve školním roce 2024-25 budou pečovat:

 

paní ředitelka Romana Plecitá
paní učitelka Bc. Jana Nováčková
paní učitelka Petra Švagrová

 

Ve třídě Pejsek je pro školní rok 2024/25 zapsáno 22 dětí z toho 11 chlapců a 11 dívek.  

 Do třídy nastupují nové tři děti cizí národnosti. Zapojíme je do naší komunity a zaměříme se na překonání jejich jazykové bariéry.

Barevné ladění naší třídy je v teplých tónech oranžové a žluté barvy, která je doplněna modrou. Místnost je rozdělena na část herní s kobercem a část pracovní. Nábytek je uzpůsoben potřebám dětí, stejně jako hračky a rozmanité didaktické a učební pomůcky.
Velkou dominantou třídy je dřevěný domeček s patrem, ve kterém je kuchyňka i odpočinkový koutek. Třída má několik dalších hracích koutků jako například kadeřnictví s převlékárnou, knihovnu, divadlo a ateliér. 

Třídní plán „VČELÍ MEDVÍDCI“

Tento rok nás budou provázet včelí medvídci- BRUMDA A ČMELDA

Tématický celek je propojen motivačně s příběhy z knihy „Příběhy včelích medvídků“

Děti zažijí s včelími medvídky spoustu dobrodružství, během kterých poznají a upevní si vztah k přírodě, a také si ukážeme, jak je pro nás příroda důležitá. Naším dalším cílem je rozvoj interaktivních a komunikativních dovedností a posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním a sobě samému.

 

Na „Školičce“ pro předškoláky, které věnujeme společný čas jedno odpoledne, se zaměřujeme na správné držení tužky, grafomotorické cviky, pravolevou orientaci, zrakovou, sluchovou percepci a předmatematické činnosti a vždy na správnou výslovnost. Podporujeme děti s podpůrným opatřením i děti ohrožené školním neúspěchem, mezi které patří děti z méně podnětného prostředí a děti s odloženou školní docházkou. Každý den si společně zazpíváme, někdy i zacvičíme s klavírem.

Třída Pejsek je pro děti kamarádským společenstvím s radostnou a tvůrčí atmosférou.

 

 

Fotogalerie ZDE (chráněno heslem)

 

videa: